Poročilo
bo zgrajeno na isti način kot lani. Razdeljeno bo na poročila posameznih
oddelkov, pri vsakem oddelku pa bodo na začetku zbrani podatki o programskih skupinah,
projektih, mednarodnih projektih in mladih raziskovalcih. Te podatke bomo
dobili v pisarni IMFM, vseeno pa prosimo, da preverite, ali so vsi vaši
projekti v seznamih. Sledili bodo bibliografski podatki za vsakega člana
oddelka posebej, proti koncu pa bodo prikazani še podatki o tujih gostih,
gostovanjih in seminarjih. Bibliografski podatki posameznega člana oddelka bodo
razdeljeni v naslednje skupine:
A.
objavljene znanstvene monografije B.
raziskovalni članki sprejeti v objavo v
znanstvenih revijah in v zbornikih konferenc C.
raziskovalni članki objavljeni v znanstvenih
revijah in v zbornikih konferenc D.
uredništvo v znanstvenih revijah in zbornikih
znanstvenih konferenc E.
organizacija mednarodnih in domačih znanstvenih
srečanj F.
vabljena predavanja na tujih ustanovah in
mednarodnih konferencah G.
aktivne udeležbe na mednarodnih in domačih
konferencah H.
strokovni članki I.
razno Vse
člane IMFM prosimo, da pripravijo svoje bibliografske podatke, razdeljene v
zgoraj opisane skupine. Poleg tega potrebujemo še podatke o gostih, ki so
obiskali IMFM na vaše povabilo in podatke o vaših obiskih tujih ustanov. Če ste
vodja kakega seminarja, pa vas prosimo, da pripravite še podatke o seminarju.
Da bodo podatki pripravljeni čimbolj enotno, smo sestavili dve vzorčni
datoteki, ki naj služita kot osnova za vaš del poročila:
clan
-
vzorec za pripravo osebnih bibliografskih podatkov seminar
- vzorec za pripravo podatkov o seminarju Ker
bo poročilo sestavljeno v obliki LaTeX, sta v tej obliki tudi obe vzorčni
datoteki. Če v seznamu kliknete na ime vzorca, boste dobili prikazano vsebino
ustrezne datoteke, kjer bodo naslovi skupin obarvani zeleno, ukazi rdeče,
parametri pa modro. Če kliknete na obarvano besedilo, boste dobili obširnejšo
razlago izbrane skupine, ukaza ali parametra. Z uvedbo novih ukazov smo
poskrbeli, da vam ne bo treba skrbeti za oblikovanje besedila, postavljanje
ločil in druge tehnične malenkosti. Vzorčne datoteke dobite tukaj: clan.tex
, seminar.tex
. Dobite lahko tudi
datoteko porocilo.tex
, v kateri so zbrane vse
definicije ukazov. K datoteki porocilo.tex
dodajte še datoteki myhead.sty in strana5.sty.
Iz datoteke clan.tex
pobrišite tiste skupine, kjer nimate nič
za vpisati. Pri tem pobrišite celo skupino, vključno s komentarjem na začetku,
kjer je napisan naslov skupine, ter ukazoma \begin
in \end
.
Znotraj preostalih skupin napravite toliko kopij ukazov, ki so že vpisani za
vzorec, kolikor podatkov boste vnesli. Nato vpišite podatke na pripravljena
mesta (kot parametre ukazom). Še nekaj dodatnih pojasnil:
·
Šumnikov ni treba pisati z ukazi \v{c}
,
\v c
, "c
ali celo \1
, uporabljate
lahko vse znake, ki jih pozna kodna tabela windows-1250.
Primer: č š ž ć đ ä ö ü é
...
·
V seznamih avtorjev vsakega avtorja vpišite s
prvo črko imena, piko, presledkom in polnim priimkom, namesto svojega priimka
uporabite ukaz \crta
, avtorje ločujte z vejicami, na konec seznama
ne postavljajte nobenega ločila. Če ima avtor več imen, začetnice imen ločite s
presledkom. Če ste edini avtor, pustite seznam avtorjev prazen. Avtorje
naštejte v istem vrstnem redu, kot so napisani v članku ali povzetku (v večini
primerov je to abecedni vrstni red, ne pa vedno).
Primer: {M. T. Chang, J. Ramšak, \crta}
·
Imena revij pišite v okrajšani obliki, pri čemer
se držite sistema, ki je opisan tukaj.
Vsaki piki v kratici revije (razen piki na koncu), pred katero je beseda z več
kot eno črko, naj sledi znak \
(backslash), šele nato presledek.
Primer: {J. Austral.\ Math.\ Soc.\ Ser.\ A.}
, {Topol.\
Methods Nonlinear Anal.}
·
Pri raziskovalnih in strokovnih člankih pustite
parameter STEVILKA
(revije) prazen.
·
Oznake strani v revijah (oblika od do) pišite z
dvema minusoma.
Primer: {156--163}
·
Pri konferencah pustite parameter DRZAVA
prazen, če je država Slovenija. Parameter KRAJ
lahko pustite
prazen, če je bil kraj omenjen že v imenu konference.
·
Imena mesecev pišite po slovensko z malo začetnico.
Če se je nek dogodek začel v enem, končal pa v drugem mesecu, potem imeni teh
dveh mesecev v polju MESEC
ločite s poševno črto (znak za
deljenje)
Primer: {september}
, {februar/marec}
· Pri tujih gostih, gostovanjih in seminarjih pišite polna imena in priimke (najprej ime, nato priimek). Trajanje obiska vnesite v dnevih (do 14 dni) oziroma tednih (več kot 2 tedna)
·
Pri seminarjih lahko eno od polj DATUM
ali TRAJANJE
pustite prazno (to naj bo pri izbranem seminarju
vedno isto polje)
· V primeru praznega parametra pustite zavite oklepaje prazne (oklepajev ne zbrisati). Ukazi v LaTeXu namreč pričakujejo natanko toliko parametrov, kot je prikazano v vzorcu.